carpe diem

jag har inte uppdaterat på ett tag, jag har varit väldigt upptagen. har träffat både vännerna & min älskade pojk! :*

igår spenderade jag hela dagen med den finaste i hela världen, det vill säga andreas. jag mötte honom på hans jobb & sen gick vi hem till honom för att hjälpa hans föräldrar med några grejer. när de var klart promenixade vi hem till mig för att vara där & sen äta där. vi kollade på film, the break-up. riktigt kul är den!(: sen blev det äntligen käk, kassler, potatis, annanas & grädde. MUMS!
efter maten gick vi ut, vi gick till rågenskolan för att möta micke och joan. dom körde & handlade och sen när de kom tillbaka blev det snack och skratt. sen körde andi iväg ett tag för att träffa några andra och då kom cassie, elin och linus till rågen. sen helt randåm bestämde vi oss för att dra till tingdalsskolan så jag åkte med linus tillsammans med micke och andi!:*
till tingdalsskolan kom dani också till slut! supernajs. vi körde moppe, snackade och en massa andra saker som man kan skratta åt (; hahaha.
det blev att dra till björnekulla senare, dit kom joan & några andra också. vid halv tio tiden började alla dra sig hemåt så jag och dani gick till stationen för hon skulle ta sitt tåg. där blev det en massa snack om allting och en massa ingenting!;o  mamma hämtade mig där sen.
när jag kom hem blev det att spela cs!':D fast det blev inte speciellt länge eftersom andreas inte kom in på sitt acc..
efter cs spelandet startade jag evarydberg så den såg jag och mamma,fast hon såg inte slutet!
sen vid två tiden somnade jag.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0