barnpassningen gick helt ok ;)

igårkväll körde som sagt älsklingen och micke mig till emil och anton,för där skulle jag spendera kvällen&natten och även dagen idag för det var begravning idag ! :( <3
igår käkade jag en kebabtallrik, fick inte ner så mycket. var inte så pigg på mat -.-' sen kollade vi på filmer och serier, till slut blev therese så trött så hon gick och la sig men jag var vaken i en-två timmar till :) jag kollade på en superkul film, från deras box ;)
idag vaknade jag tio i sex, bara för att :/ och som sagt kunde jag inte somna om så jag gick ner och glodde tv -.-' och framför tvn somnade jag minsann och när emil & anton vaknade var de det första de gjorde, det var att väcka mig. sen blev det frukost, när dom hade ätit plockade jag undan och då kom lilla noel.
dagen har bestått av en massa barnfilmer och barnprogram men även bakning :) mums för muffins! :*
sen kom carro och hämtade noel & mamma,pappa, jessica och martin kom & hälsade på ;) och sen körde allihopa hemåt. när therese och per kom hem bad jag mamma hämta mig så det gjorde hon.
en awesome day!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0