älskling, jag saknar dig

så kan det vara!
idag har jag minsann klippt mig, färgat håret & umgåtts med cassie, linus, oskar, joan & cassies storebror. efter jag hade färgat håret skulle andi komma till mig men det blev inte så utan jag gick till rågen för dit skulle cassie och linus komma. vi körde sen och hämtade joan & därefter hem till linus. där satt vi & chillade och snackade en massa (:
sen kom cassies bror och de började hålla på med hans bil medans vi andra fjantade runder typ, men helt plötsligt så skulle jag äta & dom skulle till helsingborg och handla så de släppte av mig på sibylla där mamma och jessica var. vi beställde mat & käkade och sen gick jag till lidl där de hämtade mig(: 
det blev till att åka hem till linus ännu en gång :b fast joan, oskar och cassies bror stannade inte länge så jag, cassie och linus gick in och tittade på film. jag har för mig att den hette "yes man", den verkade skitbra men jag fick inte se hela för pappa hämtade mig klockan tio/: men jag kan säkert se den en annan gång :b
en helt awesome dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0