leka med daniel ;b

vi slutade tidigare för filmen var inte så lång ;b
jag hann med tåget 14.52, så jävla najjs!
på tåget bombade man alla med att jag har lov.

när jag kom så hann jag äta fyra mackor
& jag pratade även med mami om måndag.
nu är det bestämt, jag ska till malmö med saris ;$
fysatan vad vi kommer ha roligt där :D
sen fick man ett litet sms av lilla daniel ifall vi skulle ses,
och snäll som man är så kan man inte säga nej till honom ;$
så det blev till att bli hämtad av honom.
vi körde till milano,för han skulle ha käk!
där pratade dom en tjej eller någonting, som var 13 år.
daniel berättade att jag var 16år, men skulle fylla 17år.
och dom som jobbade där, dom bara WHAT!? hon ser ut som 14/15 år.
tackar och b
bugar, det är positivt att se liten ut ;$
hihihi. sen körde vi hem till honom och kollade på tv :)
vi kollade på zuper zebran, very najjs!

sen hämtade mamma mig hos daniel,
vi körde till milano och hämtade mat!
jag gick in & dom började diskutera min ålder igen ;b
hahahaha, så jävla härliga killar ;)
sen hem och äta! :)

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0