Godnatt..

nu har jag varit uppe lite väl länge ellerhur, men jag kollar på paradise hotel och då kan man bara inte somna♥. men när de är slut ska jag gå runder och släcka överallt och sen gå & nanna i min kalla och underbara säng utan min älskling/: &' det är det enda negativa idag - ingen andreas ♥
jag ska ställa min klocka på tio - elva, senast tolv för jag ska göra en massa, typ duscha, göra ve mig och bestämma mig för vilka kläder jag ska ... det jobbigaste  av alltihopa! ♥
jag har ingen aning om vilka kläder för det mesta är i tvätten och ja, jag vill ju vara fin för jag är bjuden på middag tillsammans med andreas och hans familj, lite mysigt!♥
vi hörs imorgon för nu ska jag titta på paradise hotel.
puss på munnen sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0