your naughty schoolgirl!´(:

förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tillgång till någon dator & har inte haft orken eller lust heller.
igår blev det en massa mys med älsklingen. vi kollade på sagan om ringen & gjorde ve hemma hos honom. sen gick vi till roma för att träffa micke, mellis och elin. då ringde jag dani för jag ville träffa henne så hon satte sig på tåget till mig :*. jag stack hem och hämtade pengar för att kunna handla godis & annat mög. på ojs parkering ramlade jag av cykeln så allting flög ut ur väskan också slog jag i huvudet i marken men inte fan hjälpte det! 
när jag hade rest mig upp & sånt så cyklade jag iväg till stationen för att möta upp dani. det var typ tjugo minuter tills att hennes tåg skulle komma men jag la mig på en bänk och vilade för hade fett ont i huvudet.
när äntligen dani kom emot mig så cyklade vi iväg till lidls parkering där andi, mellis, micke, elin, emil, jacob och oskar var men sen stack vi & då blev det att hålla till vid lekplatsen där elin bor.
under kvällens lopp blev det mycket skratt med underbart folk!'(:
vid tio tiden blev det att plocka ihop & bege sig mot stationen för att dani skulle åka hem. jag skjusade henne och oskar skjusade mellis fast han hoppade bara av cykeln och började springa helt randåm. vi lämnade henne på stationen och gick vidare hem till andi. vi mötte elin vid bommarna! :)
när vi väl kom hem till andi blev det bara att chilla & snacka litegrann. sen kom några kompisar till dom så det blev ännu mer chill och snack. till slut satte vi oss där inne i soffan & då kollade vi på tv! :)
i slutet av kvällen blev det lite problems men vi fixar allt. vi satte oss på hans rum och kollade på youtube filmer & sen kom hans föräldrar och då gick vi och la oss i källaren där vi skulle sova.
andi somnade först, sen mellis, sen micke & sist jag. klockan tio släckte jag ögonen för att somna!
idag vaknade man först klockan tolv för att ta en tablettfan & sen somnade jag om med älsklingen bredvid mig, riktigt mysigt :$ sen vaknade man vid två tiden & då fanns det ingen chans att man kunde somna om eftersom pojkarna började sjunga och sånt.
vid fyra tiden blev frullen klar, det blev äggröra, våfflor, macka, korv och ja kanske något mer. sen kom min kusin, josse och elin men det var bara elin som kom in.
hemma hos han blev det bara chillande och sen stack vi ner till roma för att käka fast jag stack hem och duschade och sånt först & sen träffade man på mazken ,faddi och bibban! :)
jag cyklade hem klockan tio. då hade man bara stått och sagt hejdå till älsklingen i typ tio minuter :/ lika svårt varje gång fast idag var det ännu svårare...
jag ville bara kidnappa honom som den buse jag är! :$ hihi

nu sitter jag bara här och chillar, ska snart nanna.
imorgon blir det chill och sånt mys med mig själv.
pusspuss'

Kommentarer
Postat av: Mellis (jocke ) <3

HAHA bäst var det när jag sprang så långt :O jag överträffa mig själv xD

2010-08-09 @ 13:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0