walking in Memphis

killevippen på dig du, din fiskbulle! :*
tessan är klar och vaken minsann!
jag somnade såklart i soffan inatt också, sköönt!
vaknade vid tio och gick & la mig i sängen.
klockan ringde som vanligt tolv och då gick jag upp.
micke och mamma ringde så jag pratade med dom och sen gick jag ner.
nu har jag sminkat mig och plattat håret
& bussen går om en timme! :)
toppen!
det är såhär att idag ska jag åka till väla för att handla lite till skolstarten hade jag tänkt.
det blir att åka ensam för ingen annan har svarat ifall de vill med eller inte...
& jag måste dit så, lite tråkigt men finns inget att göra.
ni får ha en underbar fredag för det ska jag.
jag älskar dig så mycket, du vet vem!
pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0