väntan är lång´

en dag kvar - skolan börjar imorgon...
längtar vi eller?!
JAAAA!
spendera varje dag med min bästavän daniella skogh, toppen!
idag vaknade vi vid tolv tiden.
det blev frulle, mycket gott.
sen körde vi till ängelholm för att kolla på hans skola, superfin. lite avis blev jag :$
när vi kom hem kollade vi på sagan om konungens återkomst, tredje filmen dåva!
så nu har jag sett alla tre!'<3

när den var slut gick vi ut för att träffa micke, vi satt och pratade på stationen.
sen promenerade jag till oj för att handla chääps.
när det var gjort gick jag tillbaka till andi & micke :) <3
jag följde honom hem lite innan åtta & sen gick jag hem.
så nu är jag hemma & kollar på two hand a half men.
pusspuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0