vad är kärlek!?´♥

två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett´♥

gud vad jag är gullig idag då! :$
jag tänkte berätta vad jag ska göra idag/fredag.
- först av allt tänkte jag vakna & ta mig en lång, skön dusch! & för en gångs skull ska jag äta frukost hade jag tänkt, ifall jag hinner! :$ jag ska även göra ve mig och sånt därn´t. klockan halv ett ska jag börja gå mot min kusin för hon ska ha mitt sommarkort idag, sen ska jag promenera vidare till andreas jobb! :* under dagen ska jag nog bara vara med min pojke & sen under kvällen blir det nog att träffa folk. helt toppen låter de!
men vet ni en sak som är säker?!
det är att jag saknar min bästa vän, daniella skogh!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0