två månader idag (v´

en helt toppen dag!
dagen började med att man vaknade tolv & gjorde ve sig. jag mötte cassie, elin och joan vid rågensskolan, dom följde med mig till björnekulla för andreas skulle sluta jobba. när han hade slutat gick vi till rågen igen, där blev det en massa busigheter! en massa cyklar låg ute på skolgården så de tog vars en cykel och cyklade runder så en lärare blev ursinnig och jaga dom x) hahaha. sen skulle cassie och elin gå och byta om & då blev det som det blev.
jag och andreas skiljdes åt :/ & jag gick till björnekulla för jag behövde tänka. sen mötte jag andreas och joan vid red and blue igen, vi gick till björnekulla eftersom cassie, elin och linus var där. jag stannade inte där heller en längre stund, jag gick vidare till rågen för jag behövde tänka. där var andreas och joan så jag gick med dom hem till joan för att chilla! :)
till joan kom sen micke och mellis, det blev en massa snack och skratt & sen var jag tvungen för att springa iväg mot barnen, fast mellis följde med x) han gick med mig och helt plötsligt förstod han inte vart han var påväg så micke fick komma och hämta honom.
jag gick hem till emil och anton där jag har spenderat min kväll. pannkakor till mat och en massa snygga bilder tagna! underbara minnen får man med dom två pojkarna. pappa gick dit ikväll och mötte mig för jag ville inte gå hem själv.. tack! :$
ps. jag & andreas träffades för första gången för två månader sen!
ha en trevlig kväll.
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0