tessan är så tjukk!

idag vaknade jag vid elva tiden men reste inte mig förrän vid tolv tiden. då blev det duschen direkt & sen vid kvart i ett började jag gå mot älsklingens jobb för jag skulle träffa honom men den jäveln hade redan börjat gå hemåt :) så jag fick gå efter honom.
vi var hemma hos honom i några timmar & sen skulle han och micke iväg och fixa några grejer så jag promenerade hemåt. jag satte mig vid datorn men någon timme senare skulle vi äta, det blev tacos & glass till efterrätt :) mums vad gott det var! iallfall jag sitter vid datorn nu igen för annars skulle det inte blivit någon jävla uppdatering idag iheller..
jag har som sagt väntat på att andreas ska komma till mig men nu vet jag att han nte kommer.

jag ligger i sängen och kollar på film nu så jag ska stänga datorn och hänga med i filmen.
jag finns på telefjongen om ni vill mig någonting! :)
ha en bra kväll'
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0