skolstart!

vem vill gå i ettan nu? INGEN INGEN!
vem vill gå i ettan nu? INGEN INGEN ALLS!

haha, jag var liksom lite sådär smått tvungen att skriva det!':$
inatt somnade jag väl vid halv två tiden för då slutade dani skicka sms till mig xD
vid halv sju vaknade jag, förjävla pigg men ville inte gå upp då så jag tvingade mig att somna om.
klockan ringde tjugo i nio & då blev det duschen och sen gjorde jag ve mig.
idag var jag även förjävla bra, jag fick i mig frukost - två mackor med ost! MUMS.
jag cyklade till stationen och tog bussen till klippan, där jag träffade dani och johan.
innan vi började chillade vi bara runder och skrattade åt allting & ingenting, som vanligt!'xD
när vi började blev det bara en massa snack & vi fick även våra betyg och vårt schema.
jag vill inte klaga på mitt schema för det är inte skitdåligt men inte bra heller -.-'
sucks to be me onsdagar & torsdagar för då är jag hemma typ kvart över fem...
när vi hade slutat gick vi till stationen och satt.
sen tog jag bussen till hyllinge för att köpa block på maxi.
där träffade jag jacob för han skulle ändå till åstorp efter, så vi hade selle.
när jag kom till åstorp cyklade jag hem och lagade pyttipanna till mig och min syster,
sen diskade hon och jag cyklade & handlade cola och halstabletter.
nu kollar jag på fångarna på fortet, skitbra program!
vi hörs snart.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0