orkar - pallar inte bry mig!

long time ago, ohyes!
jag har inte haft orken, tiden eller lusten att skriva till er! förlåt.
iallfall, helgen som var nyss spenderade jag i göteborg med min familj.
vi tog tåget i fredags från åstorp vid åtta tiden och min älskling kom till stationen & sa hejdå, sorligt nog kunde han inte följa med :/<3
iallfall så fick vi sitta i helsingborg och vänta i typ mer än en timme :s segt & tråkigt! men på tåget till göteborg kollade jag och syster på morden i midsomer för jag hade naturligtvis med min dator (a)
det blev en hel del shopping kan man säga, för 1800kr!
jag köpte en rosa mysdress, en lila tjocktröja, leggins, smink, fredperry kofta, klänning, skor & en massa mer.
LOVE!♥
i söndags tog vi tåget tillbaka och vi var hemma vid sex tiden, så jag åkte till älsklingen med allting & visade honom vad jag hade handlat och jag gav det jag hade köpt till honom också såklart.
sen åkte jag hem & chillade.
och det är de jag har gjort sen jag kom hem, har inte haft lusten till något annat "/ <3

jo..förresten, igår var ida och julia här. vi umgicks ute i åstorp och sen på kvällen blev det att bara chilla med micke på stationen för julia och ida åkte hem "/ <3
natten igår blev väldigt lång och väldigt besvärlig enligt mig, om ni frågar mig.

iallfall så är det nya tag som ska tas nu för jag orkar inte sitta fast i denna gropen mer.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0