mormors kanelbullar :*

jag är precis hemkommen efter en mycket härlig kväll tillsammans med mina vänner. efter jag hade varit och handlat cyklade jag hem med sakerna & sen promenerade jag till oj för att slänga skräp. på lidl skulle jag träffa men jag gick iväg till rågen istället där micke, mellis, fidde, joan, sibel, madde, emma och några till var :) micke undrade om jag ville följa med till hans ragg & jag sa självklart ja, för jag är lite speciell ;)
när vi kom till hans ragg visade sig vara en tjej som jag känner ;o jag träffade henne för ett år sen på helsingborgsfestivalen. hon började prata med mig på bussen in till stan, mycket härlig tjej. vi stannade där ett tag men micke började frysa så vi hämtade en tröja till honom & sen blev det att köra och handla godis & dricka till oss, det blev chäääps och cola mums! vi körde sen till rågen för att hitta de andra men de var borta så vi ringde & det visade sig att dom var i perslund!(:
när vi kom dit sprang pierre och mellis runt som idioter och elin gömde sig innanför tröjan. i perslund hände det inte så mycket så vi stack därifrån ganska snabbt. jag hade selle hem med pierre och elin, mycket trevligt.
elin skjusade mig sista biten, tack så mycket.
nu har jag placerat min fina rumpa i soffan. i mitt knä har jag datorn & till höger om mig har jag en skål med chääps och precis framför mig har jag en tallrik med nybakade kanelbullar och även ett stort glas cola. vilken myskväll det visar sig jag ska ha ikväll, mycket najs!
jag hoppas även på att sex and the city börjar snart. vi hörs senare! :*
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0