många rubriker för bara en dag!

precis som det står i rubriken så har jag alldeles för många rubriker så jag får skriva lite onödiga inlägg senare! förlåt mig, men har inget liv just nu :$ hihi!
idag började skolan kvart i tio precis som en vanlig tisdag. dagen började med bibbi och sedan inger(: vi slutade lite innan två och då kissade jag & sen gick jag och dani mot stationen fast fick springa tillbaka för min nycklar var fortfarande på toaletten upps!
vi hoppade på bussen till väla, för där skulle vi spendera dagen tillsammans! på bussen satt jag och läste min älskade bok medans dani smsade med sin jävla karamell mellis ;p hahaha!
på väla träffade vi elina, nellie, julia och nico, trevligt trevligt! vi åt tillsammans med elina och nellie. dom åt donken mat och jag & dani delade på taco tallrik, gott! efter maten blev det att fixa foto och sånt. sen gick vi bara fram och tillbaka & gjorde ingenting vettigt, från partaj till gina, från gina till hm och sen tillbaka till partaj -.-' usch och fy & blää! sen fikade vi på fikasaken på väla, mums med slättbulle och negerbolle! :*
vi gick sedan till bussen som körde oss till stan, på bussen blev det en massa skratt och trams som vanligt(v´ det går inte att vara normal tillsammans med min bästavän dani men jag älskar henne iallfall.
på knutan träffade vi sarah och ida, dom satt på donken och käkade. jag och dani köpte en mcflurry och en vanlig sundae glass med chokladsås, fast jag orkade inte så jag gav bort min till ida x) jag och dani satte oss på tåget och jag sa hejdå till henne & hoppade av i åstorp.
när jag hade hoppat av cyklade jag hem till min älskade pojkvän för att visa min foto, mycket fina! jag följde med honom in ett tag, vi pratade och bara mös! jag stack vid kvart i nio och då höll en bil på att köra på mig, men som sagt jag lever. när jag kom hem blev det fångarna på fortet och nu ligger jag i sängen och ska sova snart.
de onödiga inläggen kommer en efter en nu! :* håll i er!
btw: vet ni hur mycket jag har ätit idag? - tre choklad, en tallrik tacos, en mcflurry, fiskgratäng, polse med bröd & slät bulle ;o JAG ÄR MÄTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0