månen är det första håll platsen på vägen mot stjärnorna

citat av: linus hultgren.
jag glömde ju skriva att jag gick ut innan ikväll. jag cyklade till rågen & somnade till i gungan -.-' fast jag vaknade till när cassie, elin och linus kom i hans bil för den kan jävlar i det inte smyga :) hahaha.
vi bad cassies bror passa min cykel för vi skulle handla lala och dricka, så vi körde till oj x) där träffade vi linus kompis, tom hette han nog i think x)
iallfall så körde vi tillbaka mot rågen fast påvägen såg vi andreas och micke så vi vände fast då ringde cassies mamma och påminde oss om cykeln ;) hahah. vi hade glömt bort att dom passa min cykel :$
iallfall, så cyklade jag hem och lämnade den & tog en flaska cola och gick till lidls parkering. vi körde runder lite här och var, typ ausås hållet och där träffade vi min systers pojkvän, han cyklade som en dåre :p
sen körde vi till järnvägsbron för det började regna fast körde lika fort tillbaka till rågen & där ordnade allting upp sig. jag fick förklaring på varför dagen varit som den varit & jag kunde tänka positivt och se det ljusa igen! :) lika härligt som alltid.. <3
iallfall så skulle linus hem lite senare så han körde men cassie, elin & jag satt kvar och snackade ett tag på rågen och sen fick jag hårda ord på att jag skulle gå direkt hem för jag fick inte gå ute själv i åstorp -.-' <3

jag gick minsann hem direkt också och nu kollar jag på eva rydbergs film ännu en gång, sjätte gången nu! :) hihi.
men ska gå ner och fixa min mat nu, börjar bli hungrig :$ hihi.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0