jag saknar den tiden det var du & jag

idag blev man väckt av världens största pommfritt tönt, alltså dani(; hon skickade en jävla massa sms "gomorron gomorron" och jag bara: "jag är vaken!:D" hahaha. jag gjorde ve mig, åt frukost och stressade iväg till bussen. på stationen var martin men han hälsade inte så jag hälsade minsann inte på honom heller(;
i klippan satt jag i vänthallen och väntade på att gå till skolan med dani, under den tiden var det mycket som hände. en uteliggare började snacka med mig om hans regnjacka och vädret typ & en annan randåm kille som ville köpa mina kawasaki, jag bara "what?" iallafall så blev det mycket skratt åt det.
sen fick jag äntligen börja gå mot skolan för att möta dani på vägen(; vi gick till skolan, till skåpen & kom försent till första lektionen. bra början (y) bibbi frågade när vi började och jag svarade mycket duktigt: "kvart i" för det är ju sant':$
efter den lektionen hade vi ingen mer förrän tio i ett. under den långa tiden var vi med elina för hon kom till klippan(: gud i fan vad jag har saknat den flickan':$ superlove till henne!
sista lektionen fick vi sluta klockan två så jag hann bussen halv tre, mycket bra! på bussresan hände det mycket och jag fick hoppa av en stationen tidigare(; kanonbra! hahah, sen gick jag till stationen och hämtade min cykel för att sedan cykla hem.
när jag kom hem kunde äntligen andreas svara på sms så han bad mig komma till roma & snäll som jag är cyklar jag dit. vid roma är andi, malin, micke, emil och ivan(; fast vi gick vidare mycket fort. vi hängde utanför solariumet men när jag skulle hem sa jag hejdå till andreas & sen kom han lite längre bort och pratade med mig. jagälskarhonom!
jag cyklade hem och käkade & när det var klart stack jag ut igen. de befann sig på rosa kiosken nu så jag cyklade dit och där var även rebecka mini & jacob(: vi gick runder i åstorp och sen satte jag och malin oss inne på solariumet. där blev det många skratt åt allt och ingenting(: superkul!
sen följde jag min älskade pojk hem. jag sa hejdå till honom men ville inte släppa honom/: blir svårare för varje gång vi går ifrån varandra! han är mitt ljus i mörkret!´<3
efter jag lämnat honom stack jag tillbaka till de andra, det blev många fler skratt med dom men sen började vi gå mot björnås för malin skulle hem fast i baken vid rima vände jag, mini, jacob, emil och ida för de skulle ta tåget/bussen. jag sa hejdå och cyklade hem.
under tiden jag har varit hemma har jag städat mitt rum och bytat lakan för om det blir som jag vill så blir det mysdag med älsklingen hemma hos mig imorgon':$<3 kan ni hålla tummarna för att det blir så?(v´
iallfall nu ska jag snart stänga datorn och tvn för att gå upp på mitt rum och lägga mig i sängen & starta en film för att kunna somna. jag finns på mobilen och jag svarar när jag inte sover såklart.
imorgon blir det att klockan ringer klockan 7 & det suger -.-' <3
men ni får ha det bra! så hörs vi imorgonkväll.
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0