jag gillar ligga och titta på molnen

citat av: bästa daniel! ♥
efter att jag hade ätit upp min glass vaknade mamma till & pappa kom hem och även min syster kom ner från övervåningen. det har varit såhär att min syster och min mamma har sovit hela dagen pga olika anledningar & pappa har inte varit hemma, de är de enda jag vet om honom. x)
men iallafall, jag åt glass & tittade på eva rydbergs film, men när pappa kom så ville han inte kolla på de så han stängde av och satte på något han gillade.
medan han gjorde de satt jag naturligtvis på datorn och msnade med folk, nu pratar vi om daniel, dani, anden och amelie! :) mycket trevligt & många goda skratt har man fått.
nu är det snart dags för mat, idag blir det lax, potatis och romsås!(a´
efter maten blir det antagligen datorn igen eftersom inget folk är ute  åstorp ikväll.. dom är på annat håll! :( om inte någon gullig bulle vill komma till åstorp & träffa mig? :$
intresserad? hör av er snarast isåfall.
pusspuss'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0