i wanna be cloooose to YOOOOOOOU!

det var de jag skrek igår, i karusellen!

höjdpunkten igår var att mysa med min älskade pojke och sen vara med min bästavän dani!
dagen började med att vakna lite senare än vad jag brukar, typ vid tio tiden för det blev bestämt att åka till väla igår med, fast med mamma och syster. på väla fick man ett par chinos, leggins, bh, trosor och en blå vanlig tröja. jag blev supernöjd! innan mamma och syster körde hem så lämnade dom mig hos andreas, hemma hos honom blev det att äta pastasallad, mysa och kolla på hif matchen, fast dom förlorade :/ <3 förjävligt!
vi promenerade ner till oj och handlade nässpray, godis och kolor, mumsigt värre. jag bestämde mig för att följa honom ända hem för att jag ville vara med honom mer.
mamma hämtade mig och vi började bråka extremt, så egentligen skulle jag inte fått åka till bjuv men hon gav sig till slut.
på vägen till stationen rann tårarna men när jag träffade dani sken jag upp, för hon gör mitt liv till det bästa någonsin! jag pratade även med ida i telefon och hon led med mig, men jag lever ju än så det är ingen fara på linjen.
i bjuv bestämde jag och dani att vi skulle glömma alla problem och bara skratta & ha kul. vi träffade micke och mellis, hade superkul och skrattade. vi åkte en snurrisnurr karusell och jag skrek så jag fick ont i halsen! :D
danis föräldrar hämtade oss runt tolv tiden och körde mig hem, tack för skjusen och verkligen tack för en underbar kväll!
jagälskarmittliv' <3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0