hon är så söt så ;o <3

jag vaknade fyra imorse av att en idiot ringde mig och idioten heter då jocke mellberg ofc :) han ringde mig då för att fråga när vi skulle ta tåget idag så jag blev riktigt lack -.-' kommer inte ihåg vad jag svarade men iaf :$ hihi.
iallfall så vaknade jag vid tolv tiden och då startade jag hip hip hora och sen lagade jag lunch. det blev makaroner med köttbullar (a) nu väntar bara disken -.-' orkar inte.
jag skulle precis börja diska men då fick jag ett sms av mellis och jag blev riktigt sur så jag startade datorn och började diskutera x) men hon vågade inte fortsätta.
iallfall så ska jag diska nu och sen ska jag dammsuga hela huset & sen äntligen blir det duschen!
pusspuss'

Kommentarer
Postat av: Mellis (jocke ) <3

varför använder du min mening som rubrik? xD

2010-08-09 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0