glass m strössel & maränger

mums, min mage skriker efter de! :D
jag kom hem för någon timme sen :) jag vaknade vid elva tiden, då blev det duschen! jag duschade i typ 40 minuter & sen blev det fix och frulle. jag hann till & med att diska innan jag gick hemifrån.
jag började gå mot älsklingens jobb kvart i ett så jag var där i tid idag. vi promenerade hem till honom. det blev inte mycket gjort hemma hos honom för min del, men han hittade på en hel del. till slut gick vi upp på hans rum där det blev att kolla på tv :)
vi kollade i någon timme men bestämde oss för att gå ut sen, för han skulle till micke & jag skulle tydligen hem (; iallfall så blev det så.. vi skiljdes utanför hans trädgård. :/ saknar honom redan <3
jag promenerade hem till mig iallfall och träffade på fidde & joan, trevligt men det blev inte mycket snack för ville hem. väl hemma så bytade jag om till shorts och nu ska jag fixa med glass :)
jag kollar minsann på eva rydbergs film ännu en gång, typ 20onde gången sammanlagt på 3 dagar -.-' börjar tröttna men orkar nte byta film :$
jag uppdaterar senare.
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0