första filmen - sagan om ringen! ´

jajamensan, sagan om ringen går på tv och jag sitter som klister i soffan!
jag såg första filmen i den serien för någon vecka sen, superbra!
imorgon går tvåan och trean går på söndag så helgen är bokad! :)

idag har jag inte gjort speciellt mycket.
jag stack till väla, skit tråkigt att gå själv där.
jag fick med mig hem en skolkalender, armband och örhänge men inga block :/ <3
när jag kom hem till åstorp träffade jag jacob och markus, hade selle med dom till lidl.
sen cyklade jag hem och duschade & gjorde ve mig.
kvällen spenderade jag med familjen hemma hos martins föräldrar.
där blev det kräftor och räkor till mat och sedan godis & som fika blev det äppelkaka!
snacka om att jag är mätt i magen nu.

iallfall så ska jag snart gå och lägga mig eftersom jag ska vara barnvakt imorgon/idag.
klockan ringer och väcker mig åtta, alltså om åtta timmar, TOPPEN!
såklart så hjälper min underbara pojkvän mig så det ska nog gå! (v´
ha en suverän natt och morgondag så hörs vi imorgonkväll.
massa kramar och pussar till er´

dagens outfit:
rosa/vit skjorta
rosa skor
vit linne
leggins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0