fjorton dagar & åtta månader!

man kan inte mer än längta!´

sarah följde med mig hem idag. jacob mötte oss på stationen & vi hade selle med honom till gatan och sen gick han upp & vi ner. hemma hos mig gjorde vi ve oss och jag bytade om & sen gick vi ut igen. vi träffade en massa annat skojsigt folk, namnen nämns inte.
sen blev det att gå hem för att kissa & sen direkt promenixade jag & sarah till björnekulla fabriken för dit skulle andreas komma, äntligen! när han kom så satt vi där och chillade ett bra tag, tills min mamma ringde och sa att det var mat. vi gick hem till mig och käkade, allihopa förutom sarah för hon ville inte ha -.-'
vid matbordet blev det som det blev, förlåt andreas´<3
när de äntligen var klara gick vi från bordet och upp på mitt rum. där var jag förbannad så vi gick ut snabbt. vi promenixade till elin och sen kom micke dit. vi gick till rågen och var där med mia och jonna & deras vovve tammie. vi lekte med hunden och jag mös med älsklingen'.
vi började gå mot stationen för att möta mellis & lämna sarah också. på red and blue köpte jag två klubbor, såna blååa! :$ mums. på stationen satt vi och snackade & andreas försökte få en klubba av sarah OCH LYCKADES! många grattis kramar & pussar till dig älskling.
sen skulle andreas, micke, mellis och hans lillasyster hem så vi sa hejdå till dom & andreas försökte sno min klubba den lilla rackarungen´<3
jag och elin väntade med sarah på stationen men jag var tvungen att gå för jag skulle vara hemma. en äcklig gubbe följde efter mig så jag sprang ikapp min granne & hennes kompisar. jag hade selle med dom hem, tack så mycket(a' med henne snackade man en massa gamla minnen som jag saknar något fruktansvärt.

iallfall så är jag hemma nu & ska snart stänga datorn för att gå upp till mitt rum och starta en film som jag sen somnar till förhoppningsvis!':)<3
imorgon ska jag inte göra så mycket, chilla & ta det lugnt med livet och sova LÄNGE!
SOVGOTT!
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0