en massa bus i natten!

igår städade jag hela huset för mamma bad mig för hon jobbade & sen skulle hon laga mat direkt. så sa jag att jag kunde göra det (a) efter de satt jag bara på mitt rum med musik på högsta volym & dansade runder som ett litet barn, helt underbart!
vid halv sex tiden började jag promenera mot stationen för jag och mellis skulle ta tåget till helsingborg arton.nolltvå! micke var också där, vi satt på oj och snackade & sen promenixade vi vidare till stationen. på tåget satt vi och snackade om allt och ingenting, fast mest om dani! ':)
när vi äntligen var framme i stan så gick vi ut och väntade på sarah för hon skulle komma med bussen lite senare. när hon hade kommit gick vi in på knutan och där träffade vi jonte lindfors, kuksson, någon randåm tjej och även smurfen, fast han kunde inte hälsa ':S
vi åkte hem till sarah för att lämna mina grejer och sen tog vi bussen vidare till stattena för att äta på donken. det blev en väldigt billig middag eftersom jacob jobbar där (a) busigt värre!
vi umgicks med jacob ett tag och sen tog vi bussen med honom till åstorp för att sedan ta nästa tåg hem. i åstorp satt vi bara och snackade med micke och jacob! vi tog tåget tillbaka hem vid elva tiden & då blev det donken.
sen åkte vi hem! (a)
under natten blev det mycket drömmar. jag & sarah hittade på en massa bus! vi tänkte bada i hennes förra pool, hoppade på någon randåms studsimatta och vi låg typ på marken överallt & skrattade åt allting! :)
vi sa hejdå till robin och otto & sen blev det msn för henne och sms för mig men jag somnade igen i min egen dröm!':)
jag vaknade klockan åtta imorse och då väckte jag sarah för vi skulle gå till hennes pappa och vara där. vi käkade vars en hamburgare här och nu gör vi ve oss för fulla muggar! snart ska vi ta bussen till stan för att ta tåget till stan.
i åstorp ska vi umgås med min älskling, jacob, micke, elin, oscar och säkert några till precis som vanligt.
ha en trevlig tisdag för det ska jag'<3
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0