elskliiing :$ ♥

hihi, dagen började med att jag vaknade av telefonen klockan tio. men jag låg kvar i sängen & drog mig. vid halv elva gick jag ner i duschen och när jag hade duschat gick jag och la mig igen. till kvart i tolv låg jag i sängen & sen gick jag ner och fönade håret. när det var någonlunda torrt plattade jag de & sen sminkade jag mig. & vet ni vad? jag hann minsann inte med någon frukost idag! :'/ <3
när jag skulle börja gå till min älsklings jobb, så börjar det regna. det var ungefär som att himlen öppnade sig och hällde flera spannar med vatten över oss. jag snodde min systers paraply men blev lika blöt ändå för det var inte så stort ;) när jag kom till björnekulla, under taket slutade det genast att ringa.. så jävla typiskt! -.-'
när andreas slutade gick vi till oj för att handla mat, till mig, han & hans föräldrar. vi skulle nämligen laga maten idag!:'* tänk så duktig jag är ibland!'<3
det blev rostbiff, klyftpotatis, pommes, bernaisesås & grönsaker, verkligen supergott!'<3. vi gick hem till honom & chillade framför tvn och sen kollade han på en massa videos på youtube & då halvsov jag! :$'<3.
vid fem tiden hämtade mamma mig för jag skulle hem & plocka undan på mitt rum -.-' fast jag gjorde inte det i vilket fall som helst. innan jag cyklade till älsklingen igen blev det inom oj & handla litegrann!<3.
jag pratade i telefon med älsklingssarah när jag cyklade dit! vi pratade om allt och ingenting, men lika glad är jag men gladast är nog sarah!:$'<3. hihi, när jag kom till andreas låg vi och chillade & tittade på room raiders, superkul! (a
det var kanske vid åtta tiden vi började med maten, han är verkligen superbra på att laga mat, enligt mig!'<3
vi satt och åt på hans rum, mums vad gott det var!(:
när vi hade ätit så kollade vi lite på en film och sen bytade han om & vi gick ut. naturligtvis tog vi med lilla mille. vi mötte micke vid fabriken & sen gick vi mot stationen där vi satte oss på en bänk -.-' jag tröttnade ganska snabbt på det så jag tog mille & promenixade till fabriken igen för det är närmare hem till andreas och vi skulle hem typ en fyrtio minuter senare.
på fabriken kastade vi stenar som mille sprang och hämtade & lekte med ;b ett busfrö är hon!'<3. när vi var där vid fabriken stod det en gubbe i fönstret och glodde på oss. jag kan inte förklara hur läskigt det var! :S
jag och andreas halvsprang hem för han skrämde upp mig med en massa skit så det var nästan bud på att ringa pappa så han kunde hämta mig men jag klarade mig hem!
under hela cykelvägen pratade jag med min älskling så han visste att jag mådde bra & allt de där. när jag kom hem och hade låst cykeln la vi på & jag gick in. 
i förtöljen satt pappa halvsovande tror jag x) men han har lagt sig nu & det ska jag också göra snart.
just nu sitter jag och tittar på någon urdålig film :s den suger verkligen! 
nu ska jag ta ett stort glas cola och sen ska jag borsta tänderna & gå upp och nanna i min säng. mysigt!'<3
vi hörs imorgon era fiskar.
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0