el amor no es fácil ´♥

en sekund utan dig är som en hel evighet´♥

idag har jag inte gjort speciellt mycket. jag plockade ner tältet, städade undan på mitt rum, gjorde mat till mig, städade nedervåningen, duschade och gjorde ve mig.
när mamma & pappa kom hem bestämde jag mig för att sticka till min syster & hennes pojkvän, precis som alltid är jag välkommen! :)
under kvällen har jag kollat på tre filmer med min syster´♥
har saknat henne fruktansvärt mycket! :/♥
vid tio tiden cyklade jag hemåt & tog på mig en tjocktröja och gick ut en runda.
det är riktigt mysigt att höra när löven rör sig och igelkottarna kryper runt omkring en.
när jag kom hem gick jag upp & bytade om och nu sitter jag här med musik i öronen.
tvn är visseligen på men jag är inte speciellt intresserad, finns inget bra på tv.
som sagt, ska inte vara uppe så sent idag för jag är riktigt trött.
& det tråkigaste är att jag saknar andreas fruktansvärt mycket..
ni får ha det bra.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0