du snackar i nattmössan! :D

jag är pigg & vaken, eller ja vaken iallfall! :) jag vaknade vid halv tio tiden och undrade varför jag inte hade blivit väckt av min klocka men det berodde såklart på att det stod att den skulle ringa klockan tio!'<3
haha, klockan tio ringde den också minsann men jag stängde av den och vaknade tio i tolv precis som alla andra dagar. då blev det att tvätta håret & sen gå och handla på oj för att sedan promenixa till älsklingens jobb.
jag träffade andreas på björnekulla och sen började vi gå hemåt mig, för vi skulle vara här idag men han fick andra planer så han stack lika fort igen, men det är lugnt :)
hahaha, vi kan träffas senare ikväll kanske.
nu ska jag stänga datorn och fortsätta kolla tv eller så går jag upp på mitt rum & starta en film, för där är jag iallfall uppskattad(v´
ha en trevlig dag, hörs ikväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0