do you wanna suck my balls? :*

jag glömde visst lägga in inlägget jag skrev igår morse, haha! det är inte lätt att bli gammal i dessa dagar!´<3
igår vaknade jag tidigt för att gå till älsklingen och umgås med honom, för det behövs.
vi var hemma hos honom och tittade på film.
vid fyra tiden träffade vi micke på bron och sen började dom snacka med en kompis till dom. till slut så gick dom vidare till gymmet och jag cyklade hem för att hämta pengar till cola och godis.
jag hämtade och handlade det & sen cyklade jag till min syster och hennes pojkvän.
hos dom blev det korvstroganoff med ris & sen godis till efterrätt och när pajen kom fram så blev allting skit.
jag bråkade smått med alla i mitt liv typ, med ida, sarah och andi.
det blev många tårar pga allting.
jag mötte sarah och ida på stationen & vi gick hem till mig och satte upp tältet :)
det är väldigt jobbigt när det är ljust men det är svårare när det är möörkt.
sen när vi gick ut så gick vi till rågen & snackade om allt och inget.
eh, till slut bestämde sig micke och andi sig för att sova hos mig iallfall.
vi gick hem till mig och var där klockan elva.
under natten blev det mycket diskussioner men det fixade sig till slut, som tur var!
imorse vaknade jag klockan åtta & då gick jag in och la mig för det var äckligt varmt i tältet. jag försökte väcka dom andra men dom sov ju redan så gott så jag tänkte liksom skitsamma (!?) ´<333
jag blev väckt när ida kom in i huset vid nio tiden & sen vid tolvtiden kom resten av folket in på mitt rum.
då blev det en massa mys med älsklingen men först sa jag hejdå till ida och sarah.
älsklingen och micke hjälpte mig litegrann med tältet men sen fixade jag resten själv.
under dagen har jag bara diskat, plockat undan och lagat fiskpinnar med icke-kokta potatisar -.-' äckligt
hahaha, nu kollar jag på eva rydbergs filmen men jag ska starta dammsugaren & sen sätta på kaffe.
ikväll ska jag vara med andreas, micke och kanske ida & sarah om de orkar komma hit(v´
håller tummarna för det, för lovet är snart slut och vill de ska sluta bääst!
jag har bestämt mig för att jag ska lägga mig i tid idag också,
men iallafall dammsugaren väntar!
ha en trevlig torsdag.
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0